onsdag 22 april 2015

Med en sovsäcken under armen...


Alltså...
 
Jag tror faktiskt att det vore enklare om jag och Kristin
tog med oss varsin sovsäck och helt enkelt
sov på skolan...
För just nu är det inte mycket annat vi gör än är...
just där...
på skolan...
och skriver ut printar...
Och...
printar om när vi ser fläckar, prickar, ränder...och gud vet allt...
Då är det liksom bara att göra om och göra rätt...
på nått vis...
 
Och...
mitt i allt det här så har jag ju fått bäbisar...
Små söta kycklingar
som har...för ovanlighetsskull...hållit mej vaken heeela natten
för att dom har tippat ikull eller för att dom inte vill vara själv i kläckaren... 
 och som ser ut som fulla pingviner när dom ragglar runt i buren...
Aaa...
 
Hursomhelst...
 
Den 2 maj har vi
Vernissage.
Och vad jag egentligen vill säga är att;
Ni är
Hjärtligt Välkommen!
 
 
 
http://300pixlar.se/

 
 
Men... 
bli för guds skull inte brydd
om jag kommer med en sovsäcken under armen...

Ps:
Okej...
meningen var ju att jag skulle länka er rätt också...
Men...
eftersom jag känner mej mer av än på...så glömde jag de...
Flåt.
Om ni klickar på bilden så kommer ni vidare...
Puss


 
 

Inga kommentarer: