fredag 15 november 2013

Naturen ska in...


Igår efter utbildningen så gjorde jag en liten Julkoll på den trevligaste butiken jag vet...Kardemumma som förövrigt numera har en Webbutik (här)...Jag har sagt det förut och jag säger det igen...Dom är så underbart trevliga och har en sån skön inställning till alla kunder...Bara det är ett vinnande koncept!
Numer visar jag egentligen bara upp kameran och säger; Kan jag? (har i och för sig aldrig varit ett problem innan heller men man måste alltid fråga) '- Jaaa...kör på du'...säger Carina som är ägare...och som alltid alltid har ett leende över...
Som jag skrev innan så är allt 'back to basic'...Naturen ska in i våra hem...så är det bara...Så ut och plocka in...och gör för sjutton ett besök på Kardemumma!












2 kommentarer:

kardemumma sa...

Men vad glad jag blir! Tack för söta ord och otroligt fina bilder! Kram på dig!

LilianandCompany sa...

Tack själv :))
Kram