onsdag 6 februari 2013

Ett annat objektiv...






Jag har fortfarande inte fått riktigt kläm på hur min kamera fungerar...trots att jag fick den för nästan ett år sedan...visst är det beklagligt! Jag vet hur jag vill att det ska bli men har noll koll på vilken inställningar som gör vad och jag har ju heller ingen kunskap när det gäller fotografering.

Jag tror att vissa människor har ett inbyggt anlag för det, precis som att vissa är bra på att snickra, laga mat, vara doktor eller bara vara snygg...man är liksom ämnad för olika saker...
Jag är nog inte ett 'foto ämne' men jag tycker ändå att det är roligt...

 De stunder när man känner sig extremt dålig... som när min dotter på 9-åriga lånar min kamera och drar av ett kort (ovan) som känns som plockat ur en kokbok av Per Morberg...då inser man att det eventuellt vore bra med en fotokurs...eller...Tjaa...eftersom jag snart fyller år...varför inte ett nytt objektiv...




Inga kommentarer: