fredag 24 maj 2013

Jag vet faktiskt inte hur vi tänkte...



Om man är uppe tidigt som attan...typ klockan 05:30...kändes väldigt onödigt när jag väl insåg hur tidigt det egentligen var men...ja ja...Då kan man hursomhelst göra en riktig och skalenlig ritning på växthuset till snickarna...och helt överraskande inse att vi behöver 20 fönster men har 11...9 fönster kort...bravo...
Sen kan man sitta och iaktta en ny rabatt som ska anläggas för att se hur mycket sol den på ett ungefär kommer att få under en hel dag...mmm...viktiga grejor...
 


Medan man ändå håller på så kan man slänga ett getöga på gräsmattan...Och det är nu jag känner att jag behöver komma med ett tips! Om ni inte vill klippa gräsmattan exakt varje dag...så tycker jag inte att ni ska...under några omständigheter...inte ens under hot...gödsla den...överhuvudtaget...Nää...jag vet faktiskt inte hur vi tänkte egentligen...  






Inga kommentarer: