onsdag 22 maj 2013

Att det ska vara så svårt...


Äntligen har sten 'sargen' kommit på plats. Man ser en skymt av den bakom äppelträdet. Den ska avgränsa det som är åker och det som är trädgård är det tänkt. Nu behövs det bara fyllas på med en herrans massa jord så det blir samma nivå som övriga gräsmattan och sedan lite gräsfrön på de. Ja. Som man brukar säga; Då är det bara resten kvar...




Om man tar till höger mellan äppelträdet och dom envist gula blommorna...som jag har försökt utrota...Ja. Ni ser ju att jag har lyckats bra med de...under syrenen så kommer man till 'ubåtsprojektet'. Man kan faktiskt skymta en vit stolpe där växthuset kommer att stå.
Man kan också skymta en spade mitt i bild...Jodå. Jag kom på att det behövdes en till rabatt mitt i stenläggningen...självklart!...att det ska vara sååå svårt att låta bli fast man redan är justerad...
 



Inga kommentarer: