måndag 27 maj 2013

Så mycket det bara går...





Ja, jag vet. Men jag har världens bästa förklaring faktiskt. Om rucklet har stått öde i över 40 år minst...och humlen växer som ogräs överallt. Och jag menar verkligen ö v e r a l l t... Vad spelar det då för roll om jag tar några revor egentligen? Ja, jag kunde inte låta bli...dom stod där och skrek 'Ta hem oss'...så egentligen kan man säga att jag gjort en välgärning. Japp, så är det...nog.

Idag hoppas jag Snickarna kommer hit. Nä, dom ska inte börja med växthuset idag. Dom ska se hur dom på bästa och smidigaste sätt kan riva en ladu del...utan att dra med sig både syrenbuskar stora som elefanter och ett antikt äppelträd...för det vill jag verkligen inte. Ja. Själv ska jag stå och titta på och  'Oja' mej...och förmodligen lägga mej så mycket det bara går...   



Inga kommentarer: