måndag 22 april 2013

Sjuhelsikes hektisk vecka...


Måndag...och en hyfsat hektiskt vecka. Jag gör en sak fast är någon annanstans i hjärnan...typ 17 steg före. Hursomhelst så hinner jag med en liten uppdatering av planket som nu är klart...jag blev väldigt nöjd...mindre nöjd är ju naturligtvis grannen som inte längre kommer att ha direkt insyn...nu återstår ju som sagt bara rabatterna och grinden.








Och hönsen då? Tjaa. Om det inte blir kycklingar av dom äggen så vet inte jag. Dom kör liksom lite random för tillfället och lägger sig på den ägghög som just då ser mest lockande ut, ibland är dom 2 som ruvar...i samma rede, ibland ligger tuppen där...hmm...normalt..?!...och något ägg har dom lyckats haft sönder. Men förutom det så känns det bra att veta vart jag har dom.
Nämen dåså...då kör vi Måndag...och en sjuhelsikes hektisk vecka...






Inga kommentarer: