söndag 21 april 2013

Faktiskt riktigt roligt...


Gårdagen bjöd på ett hejdundrande partaj. Och det känns liite grand idag kan jag lova...ja, inte i huvet utan i fötter och ben, trött är jag också så ikväll blir det sängdags tidigt. Men roligt var det...vårens första kalajs...faktiskt riktigt riktigt roligt...


Lilla nyponrosen



















 Förmodligen Sveriges snyggaste 60 åring...I shit you not
 
Fina fina Y





Vackrast.com



Uppdat;
Fick en liten förfrågan om lite bilder efter Lördagskvällen...å jag är ju inte den som är den...klart jag bjussar på de...men 368 stycken (!!) liksom... Men här kommer iallafall några till :)















2 kommentarer:

Maria sa...

Kul att jag fick vara med hänga lite på Gandalf fast jag blev hemma själv :)

Unknown sa...

Synd du inte var med, min vän :)