onsdag 6 november 2013

Den där Fröken Karlsson...




Jag vet inte vad det är som gör att jag har sådana 'cravings'...eller jag kan nog inte ens kalla det 'cravings' längre...för jag tror allvarligt att jag är en 'Sushi-oholic'...på riktigt alltså...





- Ja, Det är sockret; säger en 'tillfälligt snusförnuftig'...Fröken Karlsson som är min 'lärare'...(som för övrigt är så 'ekonomsmart' så jag döör)...men kanske inte är riktigt tillförlitlig i det här fallet eftersom hon definitivt...utan tvekan är lika beroende själv...
- Njaa...jag vet inte; säger jag...(strutsvarning...?!?) som inte konsumerar mer socker nu än innan den här galopperande 'cravingen'...Nää...det är liksom själva Sushin jag vill åt...varje dag...






Ja, jag vet...det låter inte sunt...och det är det förmodligen inte heller...och om Fröken Karlsson...mot förmodan...skulle föreslå något annat ställe imorgon så skulle jag troligtvis göra allt i min makt för att övertyga henne om att; '-Sushi är då faan sååå mycket bättre'...meen...jag tror nog inte det blir så svårt att vända henne...

Så. Ja...jag är en 'Sushi-oholic'...for sure...och bara för att det är 'poppis' att ha en syndabock...har jag också skaffat en...Jajamän...hädan efter skyller jag allt...i princip...på den där Fröken Karlsson...


Inga kommentarer: