söndag 26 februari 2012

Lyfta skrot...

.....................
......................

Bland alla dom här 'influensa programen' som jag tittat på under veckan så har jag också sett en liten förhandstitt på den här kvinnan. Jodie Marsh, glamor girl från England som bestämt sig att på 8 veckor...(åtta!)... bli extrem bodybilder.



Judie Marsh....(källa okänd)




I ett snabbt och rätt oigenomtänkt ögonblick sa jag till H att: 'Jag tror tamejfasiken att jag ska träna mej så där biffig!!'....Responsen på det va mest ett: 'Höhöhö...eller hur...' 
Å  flög ju fan i mej alltså...








Såå...nu tänker jag utmana mig själv att 'biffa till' tillvaron lite...nähää...det kommer inga före och efterbilder här....så roligt ska vi inte ha.
Jag har gjort det förr (lyft skrot alltså) så jag är inte så blåögd så jag inte vet vad som krävs...det är väl bara motivationen som ska finnas där, underhållas och peppas...







Och sen tänkte jag fixa ett gäng tatueringar och ställa upp i SM i bodybilding.....
Nää då....ingen fara...det är mest för välmåendet och för att se hur långt jag möjligtvis kan gå den här gången...



å kanske, kanske kan man utmana fler här hemma...


Ett litet förtydligande:
Efter att min vackra syster läst inlägget så måste jag lägga till att jag verkligen inte satsar på att efterlikna bronsfiguren på den nedre bilden...bara så att vi är på det klara med det...


Inga kommentarer: