lördag 25 februari 2012

Skotrar och Frisyrer...

..........................
.........................


Nu har vi varit på en date med sambon som är ute på skoterlördag, fikat och tittat på skotrar som Lynx, Polaris och Yamaha...i ett rätt hyffsat blåsigt väder vill jag lova... Idag fick jag inte va med å köra...
Skoteränka!!...kan undra om det var för att jag gjorde en saltomotal över styret sist och haltade med en lårkaka i 1 vecka ungefär... nää...jag hoppas på att det var för att jag hade ett släptåg av 3 ankungar...
Rätt svårt att trycka ihop alla 3 + mej, på en Polaris med en sits på TYP 30 cm...å be dom dessutom att sluta att gnabbas...prova själv!!...det är ju för tusan svårt i bilen!

Så jag gör ett inlägg om snygga uppsättningar då istället....Bitter?!?....inte alls...;)




Typ Brigitte Bardot snyggt..tidlöst..









Jag har funderingar på att klippa mej...allvarligt alltså...och det här är verkligen ingen drastisk protest mot att jag inte får köra med 'dom stora pojkarna' ...nej då, INTE ALLS. Det behövs kan jag lova. Men jag tycker att det är snyggt och framför allt enkelt att göra en uppsättning...så jag tror jag sattsar på en färgning...kanske...

Om HAN har nån talan....Skulle inte tro de va!!



..........................



Inga kommentarer: