torsdag 26 januari 2012

Avlusning...









De va så...så som jag trodde och de är vedervärdigt!

Det har ju kliat nån dag och jag bad H kolla men han är en sån som lyfter på typ 3 hårstrån och säger:
-Nää...där finns inget...Så jag bad min syster se efter men nää då, där fanns inget...
Jag har ju kollat barnen då och då när de har varit pådrag på skolan...men nu kollade jag igen på min dotter och sedär...där va den...en liten rackare...eller rättare sagt 2...den ena stoppade vi i en liten kork, mer som bevismaterial och den andra...den försvann.
Min dotter som aldrig svär sa -'Ursäkta mamma (hon brukar be om ursäkt innan)...men jävla lusjävel!' med sin söta lilla röst...joru...undra bara var den andra lusjäveln tog vägen...
Vilken jäkla tur att jag köpte medel som i förebyggande syfte liksom...även om det bara räckte till 3 barn.

Så nu är barnen avlusad, mössorna tvättad och sängarna renbäddad och jag och H får gå och lägga oss i vetskapen om att vi har en varsin rackare i skallen...och imorgon ska det inhandlas mer medel!

Fast jag undra fortfarande vart den andra tog vägen...
Jävla lusjävel...


.

Inga kommentarer: