onsdag 19 februari 2014

Med all säkerhet...



Det är bättre idag...så pass mycket bättre att man får stoppa i sig nått annat än bara 
ett rostat bröd...och enligt sjuklingen själv så tyckte hon att hon kunde gå idag. 
Fast vi väntar dom där 48 timmarna skolan vill att det ska vara...vilket är fullt förståeligt.

Ja. Och lagom till att hon är frisk så kommer nästa...såklart...det brukar ju vara så.




Alla har väl sett den där öl-hävar-utmaningen som cirkulerar på FB...den som går ut på att man ska svepa en öl, utmana 3 personer, filma allt och lägga ut på FB...detta ska göras inom 24 timmar...
 gör man inte det blir man skyldig ett flak öl. 

Men allvarligt! Gud så fånigt. 
Ungefär lika fånigt som en del annat som man blir ombedd att göra på FB...
sånt jag brukar ignorera totalt...
Jag måste förmodligen vara otroligt korkad för jag fattar inte själva grejen...jag fattar inte att man självmant vill haka på den otroligt löjliga utmaningen faktiskt...
Nää...jag är hemskt ledsen att behöva säga det...men man kommer inte att få någon klapp på axeln för ett 'väl utfört arbete' eller stjärna ute i kanten på meritlistan för att man gjort det.
Nä. Med all säkerhet ingen alls faktiskt...snarare ett höjt ögonbryn och en suck över hur korkad det egentligen är tillåtet att vara...


Inga kommentarer: