fredag 6 december 2013

Jag är verkligen idel öra...




Mmm...Vi va ju i stan i går...Jag och Ylva. Jajjamen...å guud vad man har legat av sig liksom...
GlamGlow?! Vad fan är det??

'Tingling & Exfoliating Mud Mask. Super Sexy Super Radiant Skin' åsså lite 'Very sexy' på det...

Ja, Jag är skeptiskt alltså. Först trodde jag att det var någon hudkräm med något sånt där glittrande grejs i som varar i ca 23 minuter och som hinner suddas ut innan festen börjar men när jag tittade ner i provburken så var det allt annat än glitter i den kan jag lova...På botten låg en hård liten kaka som mer liknade lera från hagen och den har verkligen inte det minsta glitter i sig...alls. Jag lovar...(fast det är klart...nu med Sven å allt och i en snygg burk...så kanske...)     

Sen var det ju det där; 'Very Sexy'...? Av en klick lera? Vem som helst kan nog räkna ut med arslet att det bara kostar massa pengar utan effekt...Meen...Kan någon övertyga mej om annat så är Jag verkligen idel öra...






Inga kommentarer: