torsdag 21 november 2013

Kan man ha roligare sysselsättning?...


I dag var jag och besiktade bilen...Ja...det var inte direkt någon vinnardans och Highfive efter den om jag säger så...fast det var inte skit illa heller...men tillräckligt...Jaa...tillräckligt illa för att få belöna sig själv med en ticha iallafall...


En av mina fina vänner ligger just nu nedbäddad i väntan på en dos morfin efter en...vad jag kan tänka mej...ganska smärtsam operation...Alltså...H O N är helt enastående...kan inte ens beskriva hur stark och fin hon är...Om vi normala människor har en smärtgräns på 50 så ligger hennes på 149,5...ärligt alltså!
Jag önskar att jag kunde berätta mer om alla mina fina...på ett fint sätt...istället för att ge bara små små händelser här och där...Men det går inte...inte just nu. Jag värnar om dem alldeles för mycket...



Hursomhelst...På Lördag har jag iallafall en till fotografering ...Såå himla roligt!...Kan man ha roligare sysselsättning...egentligen?


Inga kommentarer: