måndag 4 november 2013

En dimmig söndag...


Behöver jag säga att det var rätt så dimmigt och grått igår...nää, eller hur...men vacker, skönt och friskt var det iallafall.
Jag älskar dimma. Det ger en på något sätt extra tillåtelse att vara inne, tända en brasa, slappa lite extra och slippa undan lite av allt möjligt där ute...det är bara att säga: Nej, det går inte för jag ser fan inte ett skit...Ja, Okej...det kanske inte funkar lika bra i tvättstugan...fast man kan ju alltid prova såklart...





Ja, iallafall så var jag och två sköna typer ute och fotade lite istället för att skylla på att dimman var för tät. Den ene var 'objektet'...som har dom vackraste ögonen man kan tänka sig....with eyelashes from hell!! I shit you not! Avis?...JAG?!?...Jaaa...gissa en gång!...och den andre (som han själv uttryckte det) jobbade mest 'häcken av sig' med reflexskärmen...
Hursomhelst så var det väldigt skönt att vara ute i skogen dom där timmarna det tog...skönt med hög luft, dimma och underbart sällskap...vad mer kan man kräva liksom...av en dimmig söndag... 




Inga kommentarer: