lördag 26 oktober 2013

Allt det andra får vänta...


Ja. Det här med datorer och teknik...sånt kan ju få en att bli smått irriterad ibland...eller ofta...som nu...när jag inte kan göra en sån enkel sak som att ändra teckenstorlek eller teckensnitt och man skulle vilja hysta ut hela skiten med sladdar å allt på gräsmattan och sen kunde fanskapet ligga där tills i vår ungefär...typ...Ja ni fattar...


Men det är väl klart att jag besinnar mej...och svär lite istället...och överväger om jag ska flytta hela bloggen till en annan värd...fast känner att det är en sån apparat just nu så jag väntar med det ett tag...
Så jag klappar helt enkelt ihop datorn och gör nått annat...nått som känns mer betydelsefullt än att svära på en dator...Som t.ex. att spendera tid med en av mina fina vänner...
Ja. Så gör vi...i dag kör vi kvalitets lördag med Ylva...och allt det andra får vänta...



Inga kommentarer: