lördag 13 april 2013

Det bestämmer vi nu...











Jodå, hon är i rörelse idag...i Sveriges troligtvis lerigaste hage. Herre jösses vad lerig den är.  Mer rörelse än vad det var igår iallafall. Det blir ju så när man sätter i sig en större mängd höns foder...hästskrälle!

Jaha...Jag säger bara DATORER...är det något jag blir smått galen på så är det datorer...och nu är jag inte helt oteknisk vad det gäller såna men jävlas det så jävlas det...om jag säger så...och det gör det verkligen nu. Jag har väl lyckats trycka på någon uppdatering och nu kan jag inte återställa. Irriterande som tusan. Så pass irriterande så att vi fuskar med GI:n. Japp! Vi bjuder hit lite löst folk och käkar fläsk, pärer och löksås istället. Himmel va gott! Sånt får man äta om det jävlas. Det bestämmer vi nu.





4 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas det jävlas lite för mig också nån dag till veckan ;)

ylva sa...

Jaha va ska jag skylla på då....har ju inte jävlats ett dugg, men det måste ju ha jävlats massor för dig så det räcker åt mig mä , underbart gott ska det bli iallafall :D

Unknown sa...

Men Maria, det hoppas jag också ;)

Unknown sa...

De har de Ylva. De har de!! :)