fredag 28 juni 2013

Skulle inte klaga om jag va höna...


Som jag sa så öppnar det sig en massa möjligheter när man, som vi rycker bort en hel lada. Bland annat så blev det gamla grishuset mer synligt...vilket ju verkligen har sett bättre dag...




Ja. Då kan man ju tycka att hela skiten borde jämnas med marken...vilket jag verkligen kan förstå att man kan tycke...Men nää...så blir det inte...eller jo en bit ska bort...eller rättare sagt en bra bit ner, ca 2 sten varv får vara kvar... Sen hade vi tänkt bygga det nya hönshuset här...




Eftersom hönshuset kommer att ligga i anknytning till köksträdgården så ser jag nått i den här stilen framför mej...Charmigt värre...Ja, jag skulle nog inte klaga om jag va höna...Men men, det är ett tag till dess...så ännu så länge får dom bo kvar där dom bor och faktiskt finna sig i att bli buren till hönsgår'n...




Inga kommentarer: