tisdag 7 maj 2013

Helt enkelt underbara...

Jag ska försöka att inte tråka ut er allt för mycket mer med alla mina Rhodos bilder...börjar nästan bli som att visa ett fotoalbum på 700 kort...segt liksom...men det är bara lite kvar. Jag lovar...

Såå. Vi drog ju en repa in till Rhodos stad också...vi försökte pricka in en relativt mulen dag...Å det gick bra eller?!..Nä, inte alls. Vid busshållplatsen fick vi tag på 2 taxibilar istället för bussen, som aldrig kom...smart tyckte vi...svettigt, tyckte kroppen...Hur kan man INTE ha air condition i en taxibil? Allvarligt!! Den kvarten kändes som en evighet...



Beautiful sister of mine...







Zombie walk...?


Jag säger bara. Detta sällskap måste vara världens mest uthålliga. OCH helt underbara. Här är det in och ut i alla små butiker. Det köps presenter, det ska knäppas kort...fick ett nytt objektiv och blev rasande glad förstås...det ska tappas bort personer en sväng...hur lätt är det egentligen att ha koll på 10 pers i ett myller av butiker i små gränder?...Det måste ovillkorligen gås som zombier bland allt folk och det ska ätas. Just det här med ätningen tar tid alltså. Fast jag har inga problem med de...tvärtom, det är bara trevligt. Man tar ett glas vin eller öl, skrattar utav bara helvete och mår som en prins...
Där, på en av dessa små restauranger, hittade barnen en papegoja som både kunde jama som en katt, busvissla, gå till attack mot lill Emil...otippat...och låta som en kork som dras ur en vinflaska...bara de liksom...vilken talang! ;)
Ja. Det här sällskapet alltså. Jag säger bara de...Vilket tålamod...Dom är helt enkelt helt underbara...


Ett litet p.s; Jag vet att det varit problem att lägga en kommentar. Men för er jag vet, som har försökt men inte kunnat, vill jag bara säga att jag tror det är ordnat nu...så shoot ;) Kram


Inga kommentarer: