torsdag 25 april 2013

Packa kan jag göra sen...





I princip så är allt tvättat. Allt till barnen är så gott som klart. Nu är det bara vi och själva packningen kvar. Men det är ju inte direkt någon brådska...vi åker ju inte förrän på söndag. Samtidigt har jag en förmåga att, i stort sett alltid vara ute i absolut sista sekund...man kan nog utan att överdriva kalla mej obotlig tidsoptimist...Sist packade jag någon timme innan och de gick de också. Sen har vi det andra runt omkring som egentligen upptar mitt fokus mest just nu. Och det viktigaste av allt är att se till att djuren har det bra under tiden. Vilket jag vet att dom får. Självklart. Men en lista måste skrivas så att inget glöms bort...vilket jag vet inte kommer att hända men bara för säkerhets skull liksom...eller kanske mer för min skull...
 
Tja. Bara att köra på då...med allt det där som ska göras. På söndag förmiddag åker vi. Det är ju rätt länge till dess...om man tänker efter...så det är ju inte direkt någon brådska, eller hur...för packa, det hinner jag...det kan jag göra sen...





Inga kommentarer: