måndag 12 mars 2012

Sova...

.
.





Lite nytt till barnens sängar hittade jag på Åhlens...den randiga högst upp är super snygg...Skulle jag vilja ha till våra sängar också... Den kostar 349:-, det turkosa och det cerisa kostar 179:- 

Och medans jag ändå surfade runt på Åhlens så hittade jag lite annat också...såklart!







Dynor till altanen, 149:-






Lite smått till kontoret:
Korg 129:-
Block 69:-
Doftljus 69:-
Brevpress 79:-





Sen lite grejs till soffan...
enbart kuddar med text blir kanske lite väl...men nån enstaka är okej...



Här blåser det som bara tusan men det är varmt, ca 8 grader i skuggan...jag som tänkte ta ut en häst en sväng...har ju 2 små sjuklingar hemma som klarar sig en liten stund själv...men jag kanske ska ta och måla ett skåp istället..eller man kan kanske göra både och...



Inga kommentarer: