lördag 25 februari 2012

Vårens färger...





Ja...jag vet inte...men det här med vårens och sommarens 'trendfärger'...pastell?!?
Alltså...det gjorde man väl ifrån sig nångång på...ja vad kan det vara...80...eller? Trender kommer ju tillbaks, jag vet och försvinner lika snabbt...men pastell liksom...





ja...varför inte..





Fast de är klart att i liten skala som i ett milt nagerlack eller en liten skål...minimalt liksom...kan det förmodligen vara helt okej...om det inte blir till en överdrift som här...(hmmm...alltså...rosa spis??):








Men men...det är det här som är mode och trender...Snart kommer kanske Carola luggen tillbaka och jag skulle inte bli förvånad om vi samtidigt skulle visa magen i skidbyxor med kort glesstickad tröja i fuga garn...

Fast...nja..trots att jag tycker om kläder och mode...så får nog pastellerna vara för min del...och Carola luggen...


(hmm..ju mer jag tänker efter så tror jag att jag har en klänning från förra året som skulle kunna gå för pastell...shit...föll jag på eget grepp nu?...jaja..jag har iallafall inte ett babyblått skåp...än!)


..................

Inga kommentarer: