fredag 24 februari 2012

En vecka i flunsan...

..................
...................

När man är hemma och är sjuk så tittar man på allehanda tv...sånt som man vanligtvis verkligen INTE tittar på.
Okej...Animal Planet tittar jag på ibland...med sånna idioter som spjälkar benet på valpen själv när den brutit det och struntar i smärtlindring bara för att alternativet att gå till veterinären blir för dyrt...och sen susar puckot iväg i en jäkla porsche...jajjamen...och en annan idiot som sparkar sin schäfer och låser in honom i en liten bur för att han kissat på hans säng...och när djurpolisen ifrågasatte honom menade han att hunden 'hade ju ändå inga känslor'...öhh...undra just varför han kissade där från början för när hunden går mot sin 'husse' ålar han nästan fram och hela kroppen säger 'snälla slå mej inte..jag är snäll'...
och det här är ändå lindriga fall av idioter...
Det finns bara ett namn för den sortens människor: ynklig och vedervärdig







Sen kommer det nån förhandstitt på ett program med några som ska försöka köra en folkabuss...som mest sitter och skriker och backar på stolpar när dom ska fickparkera...Driving me crazy...japp

Sen har vi den här sockerbagaren, Cake Boss... som bakar en massa spektakulära och suspecta tårtor till kreti å pleti...Italienare tror jag att han är...går göra tv om allt...jag lovar!


Sen har vi då...Say yes to the dress...





Där provar en hop kvinnor...vare sig dom har ett ämne att gifta sig med eller ej...en massa brudklänningar i ett följe av släkt och vänner...sen gråter dom en skvätt å så säger dom...'Ohh...this is it!! This is the dress..!!'
Åsså tittar hela familjen på prislappen och så gråter dom en skvätt till ....Serious staff I shit you not!

Sen kommer Toddlers & Tiaras...å jag säger bara HERRE MIN GUD...






...alltså...väldresserade små divor (framtida satapor) skulle jag vilja kalla dem...å allt kan man tacka deras föräldrar för som glatt står och hejar på i publiken...
Jag bara undrar...hur många bäbisar på...tja...sisådär 1 år har bestämt redan då att dom ska 'Conquer the world..'??...eller som 4 åring redan utstakat sin frammtid: 'She's going to be a doctor or a lawyer..'... säkert! Och om det inte blir som dom små divorna vill, den här: 'Om jag inte vinner ska jag slå domarna...' hmmm...Japp...man formar dom själv heter det visst...


Så jodå....jösses vad skit det finns att titta på om man vill... 




Inga kommentarer: