lördag 21 juni 2014

Du är ju heeelt suverään..



Att studsa från mitt riktiga jobbet till 'Cindy' jobbet  är inte så svårt egentligen...
 Det ligger mej rätt varmt om hjärtat...om jag säger så...
Men...
Jag kan säga att jag är så imponerad!
Mäkta otroooligt imponerad!
Och jag vet att det finns styrkor bakom...som till exempel 
Cilla Mårtensson och Carina Lindberg
 och heeela jäkla staben av gulvästar..
vissa stod det Över-domare på och
på andra stod det Tävlingsledare...
vissa stod det inte ett skit på men vilket jobb dom har gjort!




Allting var minutiöst planerat med stallar 
och vägvisning i minsta detalj.
Aaa...
 Åå...hur kan man INTE bli imponerad av tre portabla 
stallar på cirka 10 x 50 stall yta...
Allvarligt...
Vilken jäkla råddning alltså...







Sen kommer vi ju till det där med tävlingarna då...
Å jag kan ju ju lätt säga att jag är partisk...
(Självklart)
Fast...varför inte?
Klart jag får vara partisk.
Hon har ju gjort ett jäkla jobb...
verkligen.











och även om det inte räckte just nu...
så är jag likt förbannat...och många med mej...
otroligt imponerad...
Jävlar alltså...du är ju helt suverän Denise!!!


Inga kommentarer: