fredag 27 september 2013

Det fattar hon väl själv...

Jag hämtade den där 'Puman' på tågstationen igår...som jag har längtat...Ja. Inte bara jag...vi har längtat...Ja. Hon har ju inte varit borta jätte lääänge men ändå...3 dar...fullt tillräckligt för att vi ska få abstinens...Sen att hon börjar yra om att de är jäääättte treeevligt i den där stora staden...avfärdar jag bara lite lätt med en handviftning och säger nått i stil med: Ja. Nu ska inte du inbilla dej att du ska flytta dit eller så...sörru!... 
Sen tar vi en fika och garvar åt våra kommande 'äventyr' i nästa vecka...och vi vet att vi förmodligen är lätt skruvad bägge två och jag vet att för varje eventuell 'vit lögn' jag kanske kanske kommer att bli tvungen att dra så vet jag att hon kommer att tänka: Men vafan saaa hon...fast de är okej. Så länge hon inte börjar skratta...då är det kört...riktigt riktigt kört kan jag säga...Ja. Den där puman alltså...hon kan ju inte flytta någonstans...det fattar hon väl själv...





Have a nice Fredag!


Inga kommentarer: