söndag 14 april 2013

Sånt brukar hon gilla...





Ja. Jag kan inte klaga på maten och inte på sällskapet. Är det nått jag kan klaga på...om jag nu måste klaga...så är det för att man sätter i sig på tok för mycket. Så pass mycket så man inte ens orkar vara social efteråt. Då är det illa. Jag menar, två och ett halvt kilo fläsk och det var sop rent! Inte bra alltså.
Inte bra. Men men, man styrde ju intaget själv, om jag säger så.

Hästskrället har nu tydligen bestämt sig för att vi inte är riktigt så bra vänner som jag trodde att vi var. Så fort jag kommer i närheten så går hon...eller går och går...hon mer eller mindre springer ifrån mej. Så idag blir det att ta itu med de. Får väl lirka lite och locka med morötter. Sånt brukar hon gilla, den där tokan...ungefär lika mycket som hönsmat.  





Inga kommentarer: