måndag 15 april 2013

Så jag slipper bli brydd...





Jaha...då har vi konstatera att det är ca 14 dagar kvar innan vi åker. Och det var ju bara en vecka sedan jag halvt panikslagen rusade in hos Y och yrade om att; 'Herre Gud!! Jag har ju nästan inga sommarkläder till barnen'...Och vad hände? Fixade jag kläder? Nää! Eller joo...till två av dom... Men den tredje då? Visst visst, jag hinner nog...fast det är inte superlätt att köpa kläder till honom, man kan lätt bli svettig på överläppen...om jag säger så...jag blev bara så brydd över att det bara är 14 dagar kvar...jag har ju lite att fixa med innan och tiden verkar ju tydligen inte stå still..
Jaha. Ungefär lika brydd som nu då...när jag ser på klockan och konstaterar att det är 1 och en halv timme kvar till ridlektionerna börjar och innan dess så måste jag göra stallet, hästar och lite annat först. Helst äta också. Nog bäst jag rappar på lite då...jag menar, så jag slipper stå här och bli brydd över att jag inte hinner...



Ha en trevlig måndags kväll!



Inga kommentarer: