onsdag 28 augusti 2013

Med eller utan syskrin...


Idag är en sån där dag när man känner att man helst skulle kunna stanna under täcket längre än vanligt...inte för att jag är speciellt ledsen eller låg eller så...Nää...mer att det känns att det börjar dra ihop sig till höst...på allvar liksom...
Inte gör det saker och ting lättare att telefonen ringer kl 07.00 och 'någon'...som jag håller väldigt kär...frågar om jag vill ha ett syskrin (!)...alltså...inte vet jag...men kl 07.00 liksom...inte det första jag tänker på när jag vaknar direkt och inget jag känner som prio ett att diskutera heller...vid den tiden...



Ja. Hursomhelst. Nu sitter jag iallafall här och dränker hjärnan med ISO, bländare, slutartid, exponering och gud vet allt och inser att hösten är här på allvar...det känns i hela kroppen...med eller utan syskrin...


Inga kommentarer: