fredag 12 april 2013

Så får det bli...





Den är på väg, våren...jag lovar, trots att det verkar gå förbaskat långsamt. Dessa tulpaner, fantastiskt vackra men jag har glömt namnen (finns fler på samma ställe...fast dom ville inte vara med på bild) var gömd under ett täcke av löv. Ja...jag la tillbaka täcket sen, tyckte det va bäst så...man vet ju inte om det blir bakslag. Men det är skönt att se något vårtecken iallafall så man vet att det går åt rätt håll...klart det gör!!, men det är ungefär som när snön kommer och man inte bytt till vinterdäck...man är lika överraskad varje gång...  






Sen har vi då det lilla projektet (det som jag berättade om innan) som vi nu har börjat på med. Men just nu blir det bara en 'sneak peek'. Visar mer sen när jag farit fram med färg, ribb och rabatter och annat tjafs som man vill ha. Japp. Så får det bli.



Hon, 'lilla' fröken i hagen, mår fortfarande bra, gör kanske inte överdrivet många knop...men hon mår bra. Det är huvudsaken.

Inga kommentarer: