lördag 27 april 2013

Inte så himla bidragande kanske...


Här är det full aktivitet. Det töms skitbrunnar, stryks kläder...ja, jag ska till och med börja packa snart...byts felköpta varor, klipps hår och ses över fodertillgången till djuren...så att det finns under veckan...garderar mig så det finns backup om en av hästarna blir dålig...hönsmamma, jag vet...och planeras in för kvällens middag för 10 personer. Så man kan lätt säga att aktiviteterna rullar på.
Jo då. Alla hjälper till. Det sa jag väl va... Fast vissa av oss...även om det i hans värld självklart är minst lika viktigt...tycker jag inte är så himla bidragande som oss andra kanske...






Imorse, tidigt som attan, tittade barnen på Sune i Grekland...Jodå...lill Emil garva som bara den. Han skulle bara veta vilka likheter det finns mellan Håkan och honom...




Inga kommentarer: