torsdag 16 februari 2012

Födelsedagspresent...




Ja men just de... Jag har ju inte berättat vad som fanns i mitt lagom stora och tunga paket som min sambo kom med när jag fyllde år... inget mindre än en systemkamera av märket Canon, Eos 1100D...
Han kan han...bonde-sambon :)
(och det följde med en liten bok om hur man lär sig fotografera...de va ju tur...kommer att behövas!)





Jag blev så varm i hjärtat av uppvaktningen och presenter från min familj, sambo, mina BARN och deras fina pappa, bonusbarn, Syskonbarn, Mor, Svärmor, underbara Syster och goá Svägerska med familj...

Senare på kvällen kom våra vänner Ulrika, Ola, Tertto och Per på middag och efter att ha kört Stockholms blodbad på eget lillfinger, när jag skulle skära bröd och obligatoriskt sällskapsspel, som allt som oftast brukar balla ur...så kan jag inte annat än att säga:


Tack, ni är underbar!




P.s:  Passen har nu anlänt och ligger på polisstationen och väntar...Nu slipper urtjusiga Y att gå själv på spa med en hel hop karlar :)




Inga kommentarer: