söndag 2 november 2014

Så gott jag kan...




Jaa...jag veet!
Jag är sämst!! Verkligen!!
Mina uppdateringar här har verkligen varit usel.
Det värsta av allt är att jag ser att ni varit här fast inte jag har varit de...
Förlåt.
Men Jag har heller inga bra ursäkter som jag
skulle kunna dra av 'från höften'...som;
Dålig internetuppkoppling, lepra i fingrarna eller en sjuk faster... 
 
Näää...
Den enkla sanningen är att jag börjat plugga...
Och allt sånt tar ju sin tid.
Som...typ...från morgon till sen kväll...kan man säga.
 
Vad jag pluggar?
Jamen...Fotografi...såklart...
 
Och det är nog faktiskt det bästa jag gjort.
Fast...
Jag kan allvarligt medge att jag är sämre nu än jag trodde jag var från början.
 
Hursomhelst.
 
Jag vill ändå önska er en fin fortsättning på
Allhelgonahelgen.
 
och jag lovar att jag ska bättra mej...
så gott jag kan...
 
 
 


Inga kommentarer: