onsdag 23 april 2014

Värd vart enda öre...




När jag ändå är i gång med rekommendationerna...
Så bara måste jag rekommendera den här!
Gud alltså vilket redskap säger jag bara.
Jag köpte den förra året faktiskt men jag har egentligen ingen aning 
varför jag inte använt den förrän nu.

Det här är alltså en kantskärare för rabatter och grusgångar och sånt.
Och alla vet ju att gräsmattan efter något år...eller...ja, redan första året kanske...
börjar krypa längre och längre in i rabatten.
Det vill man ju inte.
Man kör helt enkelt ner det lilla verktyget längs kanten på rabatten och trycker till.
Sen är det bara att dra bort ogräset.
Resultatet blir rasande bra.
Kanterna blir skitsnygga och ogräset är himla lätt att rena bort.
 
Min köpte jag här hos de vansinnigt trevliga brudarna på Inzpirera.
Och den är verkligen värd vart enda öre!


 Jag återkommer med före och efter resultat imorgon.
Just nu orkar jag inte.
Har varit ute och hackat rabatt kant hela dan.
Jag är ju för fan helt slut i armarna...
 

Inga kommentarer: