tisdag 21 maj 2013

Då går det väl långsamt...


Projektet 'Modell mindre ubåt' har nu börjat tagit form fast det är såklart flera moment som är kvar...eller ganska många faktiskt. Effekten av det som hittills är gjort sitter nu i min svank någonstans...förbaskat obra...fast jag vet ju att det blir så om man bär sten stora som grisar...



Den här uppbyggda delen är kanske 3-4 löpmeter.


Ännu så länge gapar allt brunt och tomt...och som jag sa; det är låååångt ifrån klart...men det kommer så småningom. Om inget annat så kommer iallafall ogräset och brännässlorna...sånt kan man lita på. Nedanför den här uppbyggda sten rabatten ska det förmodligen sås gräsmatta...fast jag kanske hinner ändra mej...de är inte ovanligt...Sen ska ett grönsaksland dit...nånstans...OCH naturligtvis växthuset, som blir ca 8 X 5 meter...
Ja ja. Som vanligt så går allt för långsamt för mej...på tok för långsamt. Amen, jag har ju för guds skull redan hunnit inreda växthuset...(fast det inte ens står där)...då går det väl långsamt?...eller...





Inga kommentarer: