söndag 22 december 2013

Det kommer att ordna sig ändå...




Dan före dan före dopparedan och fjärde advent...Jag...eller vi...är inte klar med varken julmat eller klappar. Jo, jag vet...det är ju 2 dagar kvar...fast den här dagen faller liksom bort eftersom Bonden jobbar och jag har stalltjänst och öppen tiderna i butikerna synkar inte riktigt med den tiden jag är ledig mellan stallpassen och när Bonden slutar. Så det är som det är helt enkelt.

Fast vi känner oss inte stressad direkt, utan har bara inte riktigt koll på läget...så kan man säga.
Det som just nu känns himla onödigt är att ryggen hoppade ur led efter första stallpasset nu på morgonen...så jag 'linementar' och biter ihop...och känner en stor övertygelse om att det kommer att ordna sig ändå...det brukar det ju göra...





Inga kommentarer: