söndag 29 september 2013

Med lite tur...



 I dag är det söndag...verkligen...och jag är riktigt riktigt söndagstrött. Hursomhelst så har vi ändå fått lite 'söndags saker' gjorda...flytt kört lite prylar från ett förråd till ett annat och hämtat diverse möbler på annan ort och fullkomligen brutit ihop av skratt när vi...jag, 'Hon den där skitsnygga' och sonen...hysteriskt försökte trycka in 2 höööga stolar...i ett helt okänt bostads kvarter...i bagageutrymmet i hennes bil och typ en 3-åring hade fattat från början att; Det där kommer verkligen inte att gå...ändå stod vi där i miiinst en kvart och liksom verkligen försökte...Ja. vi brukar göra sånt...hon å jag...vi är liksom av samma: 'inte-ska-det-behöva-vara-så-svårt-virke'...rätt skönt faktiskt...
Ja. Men sen. Sen blev det Söndag på allvar...och all ork är som puts väck...så nu sitter jag här som en struts ungefär...och kör mest huvet i sanden och hoppas att allt jag lovade fram tills för 2 timmar sedan...med lite lite tur...förhoppningsvis har glömts bort...




Inga kommentarer: