fredag 30 augusti 2013

However you are...




Det där med att ha läsare i andra länder än Sverige är en lite märklig känsla...Ja. Det är inte så att jag misstycker eller så. Nej, för fasiken...de är ju bara kul...det är mer att jag undrar hur det går till...
Jamen...Ta Ukraina till exempel...hade det varit en så är det ett misstag men när det är 55 snedseglare då är det lite annat...Ryssland 813...USA 494...Colombia 12...Grekland 92...Tyskland 214...Ja. Ni fattar. Jo, visst...dom skulle kunna vara Svenskar men låt oss säga att dom inte är Svenskar som bor i Ukraina utan är Ukrainare och använder 'Google Översätt'...Spännande...

'Vilka läsare håll än i Sverige lite konstig känsla...Ja. Kan inte säga att jag inte gillar eller . Nej, fan ...de är bara kul...Det är mer att jag undrar hur det är gjort... 
Ja, men...Ta Ukraina, till exempel...Det skulle vara en som är ett misstag, men när det är 55 sneda Sailors sedan lite annat...'

Tjaa...jag kan säga att jag inte är helt överens med Google översätt...men men...Anyhow...I welcome you, sneda sailors...However you are...iallafall...



Inga kommentarer: