måndag 13 maj 2013

En svag 'babydoft'...





Ja. Jag vet. Jag blir som ett barn på julafton, det erkänner jag. Fast jag vet att jag inte ska vara där å peta så kliar det likt förbannat i fingrarna och jag bara måste lyfta lite...för att få ett hum om hur många det är liksom. Fast man ser inte ett skit egentligen. Hönan är tydligen konstruerad så, hon har en förmåga att gömma dom överallt...under vingarna...där kan det förvaras en 3-4 stycken...minst...runt halsen och mellan benen...mmm...men fråga mej inte hur...
Hursomhelst så är det minst 10 som har kläckts...och som tillslut kom ut och poserade lite grann...














Å. Jodå. Jag har till och med kört ner näsan i en, lite snabbt bara och snusat...mot pipande protester förstås...och jag lovar, dom har faktiskt en svag 'babydoft'... 



Inga kommentarer: