söndag 12 maj 2013

Det skulle jag ha gjort iallafall...


Ja. Vilken dag som helst nu...typ nyss...blir det nått... Det måste de, för Han har långtråkigt, det ser jag på långa vägar... Han går här å pockar på uppmärksamhet den sociale stackarn. Jo...jag har ju gjort honom sån...så jag får väl egentligen skylla mig själv...lilla Franke...  






Men snart är det dags, å jag är ärligt glad om det bara är en si så där 10-15 kycklingar jag måste bära i en korg fram och tillbaka till hönsgården varje dag. Men blir det alla 35 (hade inte riktigt räknat med att det skulle bli ett sånt enormt tillskott på ägg...) så gör det egentligen ingenting alls. Absolut inte. Det blir bara en aning styrigare...några vänder mer liksom... 
Men hur det än är med det så går Franke, den lilla osalige själen runt här och har förbannat tråkigt. Jag tror ärligt talat att han längtar efter sina hönor...Det skulle jag ha gjort iallafall...



Inga kommentarer: