söndag 7 april 2013

En aning skumpigt...


Ja, så hur gick äventyret med lill-'Emil' då? Rätt bra ändå...faktiskt, trots att han inte har så mycket vana...men självklart undrade jag vad jag gett mig in i när hästen pep iväg åt ett helt annat håll med honom på ryggen och lika så när han mer och mer började likna en galoppryttare, med knäna högt uppdragna och sakta sakta började glida oroväckande åt ena hållet...självklart i trav...
Men jodå, det gick rätt bra...-Om han va rädd? Inte ett dugg. -Om jag hade hjärtat i halsgropen? Mest hela tiden faktiskt...

















Eftersom vädret på eftermiddagen inte ville vara på vår sida så fick skruvdragaren vackert vänta tills det blir lite finare ute...Så vi körde tårtkalas, korvätning och sen middag med trevliga grannar istället...trevligt...jag menar...sämre dagar har man ju haft...även om den började en aning skumpigt...





Inga kommentarer: