tisdag 9 april 2013

Det kallar jag Teamwork...



Vi brukar köra igång lite projekt ihop, jag å Y. Som idag te.x 'bygga-ihop-en-garderobsinredning-utan-bruksanvisning-och-inte-klösa-ögonen-ur-varandra'-projekt...det är liksom sånt vi verkar vara bra på...(jaa...inte klösa ögonen ur varandra)...sen tror jag att både jag och Y är lite av den här typen: -tja...går väl fort de här...eller?




Men det är alltså det vi har hållit på med idag, byggt ihop garderobsinredning...utan att egentligen veta om alla delar fanns med eller ej. Och bruksanvisning? Vem behöver egentligen sånt?





Klart det krånglade lite innan vi fattade hur det skulle sitta ihop...eller...vi tror att vi gjorde de iallafall...och självklart fattades det delar...vilket vi...något svärande...letade efter...men ramlade istället över andra roligt prylar som en stol som ska kläs om, en tv-bänk som ska målas och ett litet bord som kommer bli urfint med lite omsorg...





Och självklart fick vi ta till våld när delarna...helt ologiskt...alldeles plötsligt inte passade. Men det är ju så det blir liksom...när man är utan bruksanvisning.





Men annars så kom både klädstång och hyllplan på plats, utan vägledning och utan att klösa ögonen ur varandra...de kallar jag Teamwork!
Det som förvånar mej mest är alla delar som blev över...när resultatet blev så bra som det blev...undra vart fasiken dom skulle sitta...hmmm...kanske tur det inte va en bil vi satte ihop...






Inga kommentarer: