fredag 22 mars 2013

Om jag får va me'...



Ja då var första passet gjort...lite krångligt men jag har aldrig utgett mig för att vara en målare heller...jag tillhör mer den typen som ser till att få färg på väggarna på bästa sätt...






Sen att Y...som stod i rummet intill och målade rör...frågade hur det gick...efter varje suck och ett utdraget 'Åhhhhh' från mej...hör liksom till...det blir mer spännande så...






Sen varierade penslarna rätt kraftigt...från stor roller till liten, till en bred pensel till en roller som inte funkade alls och till en vit, lång tax-liknande kille...


 



Men allt sånt går att rätta till för de va ju bara grundmålning...å hunden går att klippa...Nu är det kvälls-passet som närmar sig...de ska bli oerhört spännande å se om den riktiga målar'n släpper in mej överhuvudtaget...Undra vad vi ska göra då...OM jag ens får va me' vill säga...









1 kommentar:

ylva sa...

å det vart ju som du vet, godkänt förutom en fläck då :P måste ju gnällas lite å :D vi bjuder på det va :)