fredag 22 februari 2013

Fredag i vår hall...





Jahapp...då var det fredag igen och snart slut på Februari...det är ju inte klokt va det går fort alltså...



Hemma i vår hall...inbyggd bänk och mittemot inbyggd garderob, båda från Ikea. Jag är väldigt glad att vi har två snickare som utan att knussla ställer upp på de flesta idéer jag har...för det kan nog inte vara så lätt alla gånger...















Oftast brukar jag komma dragandes med ett knöligt papper med lite mått och en halvtaskig skiss. Dom 'humm:ar' lite och kliar sig i skallen och mumlar: Ja. Jo det kan nog funka...
Det dom sen levererar är exakt vad jag beställt fast lite lite bättre...det kallar jag kärlek...för som jag sa...det kan inte vara lätt alla gånger

Nu är det dags för morgonpromenaden (eller PW om man hellre vill kalla det för de) med min vän sen kaffe och ägg och jag kan konstatera att första veckan av Gi är gjord...halleluja...alltså, redan Fredag och snart slut på Februari...det är ju inte klokt...





Inga kommentarer: