söndag 17 februari 2013

Barn i Backen...





Vilken härlig dag i backen! Jag är väldigt tacksam för att det var lagom med folk där...så lagom att det bara var att brassa in i liften utan att stå i kö...jag är också tacksam för att flickorna inte var vidlyftig och körde full gas i något freestyle hopp helt okontrollerat...utan höll sig snällt till småguppen...däremot skulle det köras 'svartbacke'...fast det kändes i sammanhanget rätt okej ändå...




Sen kördes det skogsbanor...ni vet där alla dom där snowboard åkarna kör åt h-vete...för glatta livet och solen orkade tillslut titta fram över tall topparna...
 
Så nu kan jag villigt erkänna att jag är slut i kroppen...sopslut faktiskt...och den här kvällen kommer att bli kort...väldigt kort om jag får bestämma. Vilken härlig dag alltså...



Inga kommentarer: