måndag 5 mars 2012

Tveksamt...

....................
..................
Jag är ju smått galen i skor...de vet ju till och med jag vid det här laget... Men bara för att det är på det viset betyder inte det att man går på alla mode-nitar. Jag vet liksom vad jag tycker om, om man säger så. Så att ta på mej något som ser ut som min döda höna...stackars lilla Agda...blir för mej helt otänkbart!




Alla får ju verkligen tycka och ha sin smak, självklart...men när mina manliga kollegor kommer med råd till mej när det gäller skor...speciellt om dom säger: 'jo då..om ett halvår kommer du med ett par sånna..'... då slutar jag liksom lyssna...sorry...för Agda hon hamnar inte på mina fötter... Okej. 

Eller vad tror ni?


Tjaa...om det nu är någon som är himla sugen...man eller kvinna...så finns dom här..


Inga kommentarer: