lördag 4 februari 2012

Brrr...




Å här sitter jag och drömmer om vår och sommar...när hästarna har istappar i mulen och vår bonushunden Orvar knappt vill gå ut...han blev liksom lite små halt när hans tassar nuddade snön...
Fast egentligen var det mer ihärdig kyla förra året...men jag är ju en sån som glömmer så lätt för såhär kallt har det väl jävlar i mej aldrig varit va... ;)






Orvar, liten herrpudel med känsliga tassar...



Jag tror jag går och tänder en brasa istället och kanske, kanske ska jag göra ett ryck nere i källare... Imorgon ska det ialla fall motioneras hästar...även om det bara blir en sväng om det är så här kallt...
För alltså...jag är ju ingen vinter människa...




(jaa...jag har ingen kamera...ÄN...så bilderna som är egna är av varierande kvalitet...men de är väl okej?!)



Inga kommentarer: