onsdag 29 februari 2012

Bloggtips...

......................
......................


Jag brukar med jämna mellanrum kika in på en fin blogg som heter Trädgårdsflow som drivs av Charlotte...å jag säger bara... att om man tycker om trädgård så kika in för sjutton!! Så inspirerande med underbart vackra bilder... 


 Trädgårdsflow 



Här har jag verkligen fått inspiration till lite allt möjligt i vår trädgård som är 'under construction' vill jag lova...även till min sambos nackdel...som nu nyligen när jag kom hem sprudlande glad över att jag skulle göra gräsmatta och trädgård av parkeringen...han spände ögonen i mej och bad mej...nästan hotfullt...ta ett glas vin...sen undra han vart han skulle ställa traktorn..




 Trädgårdsflow



Man får inte säga det här i Sverige men jag är avis...riktigt ärligt avis...å de erkänner jag...och jag bara undrar om du aldrig går i ide?...och hur kan man i Norrland ha en sån otrolig trädgård som du har, Charlotte?...Å sen skulle jag också behöva lite hjälp med det här traktorproblemet, okej...




Trädgårdsflow




Jag kan bara buga och säga: Fasiken va duktig du är Charlotte och Tack för en underbart fin och inspirerande blogg!



Obs! Alla bilder är lånade från Trädgårdsflow, naturligtvis med tillstånd av Charlotte.
http://tradgardsflow.blogspot.com/
.................
..................

Inga kommentarer: