fredag 3 februari 2012

Just nu...








Tine K 2012

 
...just den här årstiden...mitt emellan jul och påsk, känns det som att jag vill slänga ut allt å börja om på nytt. Vi har fortfarande projekt som ska bli klar...alltså verkligen bli klar snart ... för att det är sånt jag går och irriterar mej på.




Som till exempel i hallen...



Zandvoort inspiration


  
....där fattas hängare till barnen, el å då naturligtvis lampa i taket...för det är verkligen bäck svart där...och sen en bänk som ska få en ny dyna så det blir lite skönare för 'tuschen'...
Och naturligtvis golvvärmen som 'Vs-Jesus' =alla vet vem han är men ingen har sett han! skulle installerat redan i julas :)...sånt smågrejs som vi inte riktigt orkade med fullt ut för att vi hade så mycket projekt på gång samtidig å vi ville bara ta en paus...



Sen har vi kontoret...



Zandvoort!



...phuuu....som aldrig känns som att det blir klart nån gång. Ja alltså...de är ju inte så att vi har ett rum där vi har 'avancerad high teck utrustning'...näjdå...de är bara en liten vrå i vårt vardagsrum...





Tine K.




....men för att allt ska va tillgängligt å lätt så vill jag ha ordning och reda!....med lite snygga detaljer förstås...ett skåp...där vi kan ha plats för pärmar med räkningar, tavlor ( ...en gammal karta kanske...) och en dyna till stolen...sen ska det nog bli ett förbud mot att 3 barn får sitta där...




Sen ska det bytas ut och läggas till kuddar i soffan...




Zandvoort.





....helst i överflöd som förmodligen kommer att hamna på golvet om en del mindre människor tror att dom får göra som dom vill...och lite nya blommor i fönstren ska också inhandlas så jag kan byta ut dom mumifierade som står där nu...



och...



Zandvoort.



...lite nya hissgardiner i köket...som faktiskt redan är inhandlade ska också upp...kanske en ny vit linne duk...
ojoj...men nu blev jag sugen på rotting...i köket...till våren...
Men shit om jag skulle komma dragandes med de OCKSÅ....kanske får vänta lite :)...inplantera det liksom...



Sen ska huset målas om!!!...



Zandvoort.




...å undra om jag inte ska måla om lilla hallen också när vi ändå är igång...!

Japp...de var väl i stort sett all va..? Med undantag för tvättstugan, som LÅNGT ifrån är klart..å lite annat...såDÅså...DÅ är det väl bara att köra igång va!!
Gu va jag ÄLSKAR inredningsprojekt alltså...!!!








Inga kommentarer: